Bergen, grotten, rijstvelden en technische storingen

23 april 2017

Voor wie weinig tijd heeft, houd het lekker bij de titel. Geeft een prima samenvatting van dit aankomend lange verhaal. Voor wie wel tijd heeft, veel leesplezier!

Laten we even beginnen met waarom dit verhaal zo schandalig lang op zich heeft laten wachten. Tijdens het inchecken voor mijn vlucht van Hanoi (Vietnam) naar Chiang Mai (Thailand) is mijn telefoon op de grond gevallen. Wat begon met 3 kleine paarse vlekjes in mijn scherm, eindigde in een paar uur met een volledig donkerpaars scherm waar ik dus niks meer mee kon en kon dus ook geen verhaaltje schrijven. Mijn telefoon heeft meer dan een week bij de Samsung shop gelegen, drama drama. Maar nu heb ik hem weer terug! Dat het daarna nog langer heeft geduurd, heeft er meer mee te maken dat ik het hier veel te gezellig had en dat het stiekem best wat tijd kost om alles op te schrijven en foto's bij te zoeken. Maar dat terzijde.

Ik moest even terug lezen waar ik bij mijn vorige verhaaltje ben gebleven en dat is Hoi An, Vietnam! Vivien en ik hadden voor een party hostel gekozen om wat meer mensen te ontmoeten en dat is heel goed gelukt! Top was het daar! Het hele hostel zat tijdens happy hour spelletjes te spelen en daarna gingen we uit. Naar een van de twee kroegen in de hele stad waar we uit konden kiezen. Omdat er maar zo weinig keus was, ging iedereen naar dezelfde bar wat